Nowa Wieś Lęborska: Wykonywanie usługi odśnieżania na drogach gminnych na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska

 

Numer ogłoszenia: 374524 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Usług Komunalnych , ul. Młynarska 10, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie, tel. 59 861-22-64, faks 59 861-22-64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://nwl.zakladkomunalny.com/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi odśnieżania na drogach gminnych na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług odśnieżania na drogach gminnych na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska z podziałem na dwa rejony odśnieżania: I, i III. Do obowiązków Wykonawcy należy odśnieżanie sprzętem mechanicznym: o minimalnych wymaganiach: 1. samochód z pługiem (z wykluczeniem ciągników siodłowych) o dopuszczalnej masie całkowitej większej lub równej 18 t lub większej lub równej 16 t o napędzie na dwie osie, lub ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy silnika minimum 120KM z pługiem oraz 2. jednostka sprzętowa ciągnik z napędem na 4 koła o mocy nie mniejszej niż 85 KM z pługiem dla każdego rejonu oddzielnie, dróg na terenie gminy Nowa Wieś Lęborska wskazanych przez koordynatora prac reprezentującego Zamawiającego. Zamawiający wymaga również, aby wykonawca dysponował odpowiednią ilością osób, które będą realizowały przedmiot zamówienia - obsługa jednostek sprzętowych: na każdy sprzęt wymagany jest jeden kierowca. Usługę należy wykonywać z należytą starannością. W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia zastępczego sprzętu na warunkach niniejszej umowy. Zamawiający będzie prowadził dziennik zgłoszeń i każdorazowo będzie zgłaszał telefonicznie Wykonawcy lub za pomocą usługi SMS polecenie wykonania odśnieżania wskazując czas i miejsce wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany będzie w wyznaczonej godzinie i miejscu przystąpić do odśnieżania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazywania do odśnieżania fragmentów danego Rejonu lub odcinków dróg wytypowanych z uwagi na warunki drogowe. Każdorazowo o rozpoczęciu i zakończeniu odśnieżania Wykonawca będzie powiadamiał telefonicznie lub za pomocą usługi SMS Zamawiającego. Wykonanie usługi winno być każdorazowo potwierdzone przez sołtysa wsi lub bezpośrednio u zamawiającego. Koszt dojazdu sprzętu na wskazaną drogę, fragment danego Rejonu lub odcinek drogi nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w zaoferowaną cenę. Zamawiający dopuszcza zawarcie oddzielnych umów na usługę odśnieżania w Rejonie I, i w Rejonie III. Zamawiający przewiduje zlecenie w ilości: 1. do 250 godzin pracy samochodu z pługiem (z wykluczeniem ciągników siodłowych) o dopuszczalnej masie całkowitej większej lub równej 18 t lub większej lub równej 16 t o napędzie na dwie osie lub ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy silnika minimum 120KM z pługiem 2. do 160 godzin pracy ciągnika z napędem na 4 koła o mocy nie mniejszej niż 85 KM z pługiem w ciągu trwania umowy. Zakres prac będzie zgłaszany telefonicznie lub za pomocą usługi SMS przez koordynatora prac Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.

  • Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Warunek będzie oceniany na podstawie dołączonego dokumentu w sposób spełnia/nie spełnia.

  • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Warunek będzie oceniany na podstawie dołączonego dokumentu w sposób spełnia/nie spełnia.

  • Warunek będzie oceniany na podstawie dołączonego dokumentu - opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca powinien przedłożyć nie tylko polisę, ale także dowód jej opłacenia. Warunek będzie oceniany na podstawie dołączonego dokumentu w sposób spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu osobami lub środkami technicznymi, lub dysponowaniu w przyszłości które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 2 c) wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 7 d) oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 e) wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy - załącznik nr 9 ( jeżeli dotyczy ) f) pisemne zobowiązanie podmiotów na których wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 10 ( jeżeli dotyczy ) g) stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo zaświadczenia. h) w przypadku konsorcjum dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97

  • 2 - termin płatności - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym przypadku: - Zamawiający wprowadzi zmiany w sposobie wykonywania usług utrzymania zimowego dróg: uzasadniona zmianami organizacyjnymi, - wystąpiły okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mimo zachowania należytej staranności, - przedłużenie terminu wykonania umowy spowodowane warunkami atmosferycznymi, - zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, - zmiany podatku od towarów i usług VAT. 2.Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3.Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenia szczegółowej wizji w terenie celem uzyskania wszystkich koniecznych informacji do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozeznania warunków realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nwl.zakladkomunalny.com/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Usług Komunalnych, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, ul. Młynarska 10, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2014 godzina 12:15, miejsce: Gminny Zakład Usług Komunalnych, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, ul. Młynarska 10, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usługi odśnieżania na drogach gminnych na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska w Rejonie I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Darżewo 2. Laska 3. Pogorzelice 4. Leśnice 5. Piaskowa 6. Dziechlino 7. Małoszyce 8. Rybki 9. Mosty 10. Ługi 11. Jamy 12. Lubowidz 13. Rybnik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97

    • 2. termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usługi odśnieżania na drogach gminnych na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska w Rejonie III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tawęcino 2. Piotrowo 3. Bąsewice 4. Karlikowo 5. Rekowo 6. Brzezinki 7. Łebień 8. Berholtz 9. Lędziechowo 10. Obliwice 11. Janisławiec.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97

    • 2. termin płatności - 3


 

InformacjeInformacje:

Liczba wyświetleń: 350

Utworzono dnia: 14.11.2014

Dokument wprowadził:
Przemysław Jelonek

Dokument opublikował:
Administrator główny

Historia publikacjiHistoria publikacji:

14.11.2014, Administrator główny:

Dodanie załącznika Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

14.11.2014, Administrator główny:

Edycja dokumentu odśnieżanie 2014/2015 ogłoszenie o zamówieniu

14.11.2014, Administrator główny:

Utworzenie dokumentu odśnieżanie 2014/2015 ogłoszenie o zamówieniu