Osoba pracująca na tym stanowisku zajmuje się:

  • koordynowaniem prac związanych z utrzymaniem dróg gminnych,

  • kierowaniem inwestycjami zleconymi przez Urząd Gminy,

  • nadzorowaniem pracy robotników wykonujących czynności naprawcze na drodze.

Współpraca z Urzędem Gminy:

  • planowanie remontów bieżących,

  • planowanie inwestycji drogowych w procesie ustalania budżetu gminy,

  • wykonywanie zleceń związanych z remontami, budowami i oznakowaniem dróg.

Współpraca i kontakt z Mieszkańcami:

  • przyjmowanie wniosków i uwag dotyczących stanu dróg,

  • rozpatrywanie pism mieszkańców dotyczących utrzymania dróg i oznakowania,

  • w sytuacjach trudnych dokonywanie wizji lokalnych w terenie.

 

UWAGA:

Uzgodnienia projektów zjazdów do posesji oraz wydawanie zgody na zajęcie pasa drogowego leży w gestii Urzędu Gminy Nowa Wieś Lęborska (pokój nr 6).

InformacjeInformacje:

Liczba wyświetleń: 377

Utworzono dnia: 13.01.2015

Dokument wprowadził:
Tomasz Gałka

Dokument opublikował:
Administrator główny

Historia publikacjiHistoria publikacji:

13.01.2015, Administrator główny:

Utworzenie dokumentu Stanowisko ds. drogownictwa